emailFB instagram

11 stycznia 2013

Z nami od narodzin - F.H.P. ELA

Gdy zaszłam w ciążę z synkiem, to zaopatrzyłam się w bawełniane pieluszki tetrowe oraz flanelowe. Jestem z nich naprawdę zadowolona, bo spełniają moje wymagania przy wychowaniu synka Maciusia. Pieluszki mają bardzo ładne i żywe kolory, przede wszystkim po kilku praniach zachowują swój początkowy wygląd. Poza tym są bardzo mięciutkie.

Pieluchy tetrowe 

Pieluchy flanelowe

Oba typy pieluch są szyte bardzo precyzyjnie w rozmiarach:
70 x 80 [cm]
80 x 80 [cm]

Firma produkująca pieluszki ma swoją siedzibę we Włocławku.
Oto etykieta, którą właściciel zawsze dodaje do pieluch.




Cennik oraz wszelkie informacje dowiedzie się dzwoniąc pod nr telefonu: 604 455 453
Przy większej ilości zakupionych pieluszek przewidywany jest rabat :)

FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA 
"ELA"
87-800 Włocławek, ul. Kolska 10






1 komentarz:

  1. ja do tej pory używam tetry bo przydaje sie nawet dla wiekszych dzieci :)

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly