emailFB instagram

20 marca 2013

Przesyłka od JELP

W sumie od założenia tego blogu współpracuję z portalem Kosmeland.pl. Jestem bardzo zadowolona ze współpracy z portalem, ponieważ mam możliwość przetestowania nowości wychodzących na rynek oraz mogę dowiedzieć się ciekawych rad i opinii od innych rodziców na temat pielęgnacji niemowląt.

I dzięki współpracy blogowej miałam dziś przyjemność odebrać przesyłkę od firmy JELP








W przesyłce znalazł się list imienny do mnie i Maciusia
oraz Żel JELP Color.











Dodatkową niespodzianką, o której nie wiedziałam nawet z korespondencji z redakcją Kosmeland.pl okazał się fajny kubek firmy JELP :))



Serdecznie Was wszystkich zapraszam do odwiedzenia następujących stron:

jak również do polubienia fanpage'ów: 

A my zabieramy się za testowanie :))

5 komentarzy:

  1. Zapraszam do mnie na rozdanie http://modnania.blogspot.com/2013/03/urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Kubek jest rzeczywiście fajny :)

    Zapraszam do mnie,
    Może chciałabyś sie zapoznać z kosmetykami Mariza? Katalog jest na podanej niżej stronie .. Jeśli sie zdecydujesz, mogę dla Ciebie zamówić :)

    http://paniswegolosu.blogspot.com/p/blog-page_20.html

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly