emailFB instagram

03 kwietnia 2013

Kolejna nominacja Liebster Award :))

Dziś rano zaskoczyła mnie moja "blogowa" koleżanka - nominując mnie :)) 


Bardzo dziękuję Ewie Jakubowskiej, autorce blogu kraina-kwiatow-i-smakow.blogspot.com.

ZASADY NOMINACJI:

Nominację do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " dobrze wykonaną robotę ". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób ( informujesz o tym )  oraz zadajesz on 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

I pytania jakie otrzymałam:

1 . Kwiaty żywe czy sztuczne ?
ŻYWE
2. W domu wolisz dużo różnych dekoracji i bibelotów czy skromny minimalizm ?
TAK PÓŁ NA PÓŁ
3.Potrawy słodkie czy słone ?
SŁODKIE 
4. Twój ulubiony kosmetyk ?
TUSZ DO RZĘS - AVON SUPER SHOCK kolor czarny
5. Twój pupil ?
MÓJ P. i M.  <3
6. Ciepła pora roku  czy zimna ?
CIEPŁA
7.Ulubiony sport ?
BRZUSZKI i JOGGING
8. Pasja, która nigdy się nie znudzi ?
 SŁUCHANIE MUZYKI
9 .Rano czy wieczór?
WIECZÓR
10. Ulubiony napój
SPRITE
11. Co najbardziej lubisz w moim blogu ?
PRZEJRZYSTOŚĆ

2 komentarze:

  1. Widzę Aniu , że super się bawisz :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :)) ja za parę dni zrobię nominację i również dostaniesz nominację z bloga kulinarnego :))

      Usuń

Printfriendly