emailFB instagram

09 kwietnia 2013

Moje nominacje Liebster Award

W tamtym tygodniu dostałam kolejną nominację LA, za którą serdecznie dziękuję 



ZASADY NOMINACJI:

Nominację do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " dobrze wykonaną robotę ". Jest przyznawana dla blogerów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób ( informujesz o tym )  oraz zadajesz on 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


Wybierając propozycję blogów do nominacji Liebster blog kierowałam się przede wszystkim spontanicznością. Wybrałam blogi, które rzeczywiście zasługują na miano "dobrze wykonaną robotę", bo sa tego warte! :) Są to blogi, które osobiście przeglądam i jestem obserwatorką. A tematyki blogów są przeróżne. Sami zobaczcie..

Oto moje nominacje:




A oto moje pytania: 


1. Jaki jest Twój cel w tworzeniu bloga?
2. Od kiedy prowadzisz blog?
3. Co dostałaś od zajączka ?? :) 
4. Ile czasu zajmuje Ci stworzenie postu?
5. Co najbardziej pociąga Cię w Twoim blogu?
6. Jaki jest twój styl ubierania się?
7. Jaki jest twój styl make-up?
8.  Twoja ulubiona potrawa to...
9. Twój ulubiony napój to...
10. Twój ulubiony deser to...
11. Twoja ulubiona piosenka to...


POZDRAWIAM !!!

7 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo :) Jest mi bardzo miło że ktoś mnie wyróżnił za "dobrą robotę" Pozdrawiam.

    Odpowiedzi niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję za wyróżnienie :) jest mi bardzo miło, że podoba Ci się mój blog pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Jaki jest Twój cel w tworzeniu bloga??
    Dążenie do Perfekcji
    2. Od kiedy prowadzisz bloga??
    od stycznia 2013r.
    3. Co dostałaś od zajączka??
    Buziaka :)
    4. Ile czasu zajmuje Ci stworzenie postu??
    To zależy od tematu posta. Staram się robić to dokładnie i precyzyjne. Od 10 do 30-40min.
    5. Co najbardziej pociąga Cię w Twoim blogu??
    Design
    6. Jaki jest Twój styl ubierania się??
    Elegancki, sportowy, luźny. Zależy od okazji.
    7. Jaki jest Twój styl w make-up??
    Przeważnie delikatny.
    8. Twoja ulubiona potrawa to...
    ryż po chińsku własnego autorskiego przepisu.
    9. Twój ulubiony napój to...
    Kawa z mlekiem :)
    10. Twój ulubiony deser to...
    Lody Waniliowe z Gorącą czekoladą i wiśniami :)
    11. Twoja ulubiona piosnka to...
    Rihanna Te AMO :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Odpowiedzi juz na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję!
    Przypomniałam sobie zeszyty "Złotych Myśli" z czasów szkolnych!
    m.

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly