emailFB instagram

11 lipca 2013

Zapowiedź testowania ekologicznych produktów od Eco&More

Jakiś czas temu zostałam mile zaskoczona informacją o współpracy blogowej z firmą Ecoandmore
Dzięki życzliwości Pani Kamilli oraz Pani Honoraty będziemy po raz kolejny mieli możliwość razem z Maciusiem  testowania produktów ze sklepu internetowego  Ekomaluch
Bardzo ucieszyła mnie dzisiejsza paczka, która przyszła migiem do nas :))
Dostałam ekologiczne artykuły dla Maciusia i dla siebie.
 
 
1. Potette Plus - Składany Nocnik Turystyczny
 
 
2. Alphanova Bebe - Naturalne Chusteczki Nawilżane
 


Wyżej wymienione produkty możecie Kochani nabyć w sklepach: 

 

Sieć sklepów Organic Farma Zdrowia 

 SMYK.com

 


oraz w wielu sklepach dziecięcych.
A Was zapraszam do polubienia FunPage EkoMaluch
 
 
Przypominam Kochani o moim ROZDANIU WAKACYJNYM 
do którego Was serdecznie zapraszam  >> TU <<
 

Pozdrawiam :*
 

5 komentarzy:

  1. Chusteczki nawilżane ^^ Gratuluję :3 Czekam na recenzje


    Jeśli będziesz miała czas, wpadniesz na mojego bloga?
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Maciuś ma co testować :D Obserwuje kochana;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj będzie będzie.. i od dziś przeniósł swoje posiedzenia z nocniczka na deseczkę na WC :)) Co dla mnie jest kolejnym małym postępem w jego rozwoju :)

      Usuń

Printfriendly