emailFB instagram

21 kwietnia 2014

Urocza i stylowa listonoszka od Rosewholesale

Jak zauważyliście jakiś czas temu przyszła mi paczuszka prosto z Azji. Chińska firma kryjąca się pod angielską nazwą Rosewholesale

Dziś chciałam Wam przedstawić niewielką torebusię, jaką dostałam. U nas potocznie takie torebki nazywane są listonoszki. 



Zacznę od tego, że na paczkę czekałam zaledwie 1,5 tygodnia. Szczerze myślałam, że będzie to dłużej trwało, ale pozytywnie zaskoczył mnie pewnego dnia dzwonek do drzwi i jak odebrałam ową przesyłkę. Po rozpakowaniu przesyłki własnie w oko wpadła mi od razu ta torebka. Zapakowana dodatkowo w tak jakby pergaminowy papier, który oddzielał ją od reszty produktów, które Wam przedstawię w najbliższych postach. Po rozpakowaniu powiesiłam torebkę na wieszak, aby się rozprostowała. Po uregulowaniu ramiączka torba prezentuje się następująco.


Torba jest uszyta ze skóropodobnego materiału w kolorze czarnym. Jej rozmiary to: 22 x 10 x 25 [cm]. Jest leciutka, bo waży zaledwie 0,6 kg. Pasek umieszczony w torebce jest odpowiednio regulowany do naszego wzrostu. Jego tolerancja długości waha się w wymiarze 60-120 [cm].


Z przodu prezentuje się elegancko, a zarazem gustownie. Podoba mi się bardzo taki prosty styl torebek typu listonoszek, aby nie był zbytnio przeozdobiony, a jedynie delikatne akcenty elegancji. W tego typu torebkach stawiam przede wszystkim na elegancki minimalizm. Dlatego ona trafiła w moje posiadanie.


Na dole jest naszyty emblemat najwidoczniej firmy MAOMAOBAG, która wyprodukowała torebkę. Otwierana z przedniej strony na zatrzask metalowy, który jest wszyty od wewnętrznej strony klapki. 


Dodatkowo jest zapinana na zamek błyskawiczny, który jest precyzyjnie wszyty. Do suwaka jest doczepiony pozłacany breloczek.


W środku torebka jest wyścielona gładkim szarym materiałem. Jest dość pojemna na moje podręczne przedmioty. Przede wszystkim zabieram je na spacer. Zmieszczę w niej np. chusteczki nawilżające, komórkę czy też portfel :) I własnie na telefon czy portfel ma wszyte dodatkowe zakładki. Pozawala zachować w niej jako taki porządek.



W tylnej części torebki po zewnętrznej stronie również jest kieszonka, w której możemy schować jakieś nasze drobiazgi. Zamek błyskawiczny jest bardzo ładnie wszyty i jak widać do suwaka również jest dołączony pozłacany breloczek. 



Jestem  z niej zadowolona, patrząc na nią że to produkt "made in China". Pomimo tego, że na początku musiałam ją wywietrzyć, bo nie pachniała zbyt przyjemnie, to na chwilę obecną nie mam do niej żadnych zarzutów. Na spacerkach spisuje się super. Wybrałam ją na stronie dodatkowo w przecenie, bo zaledwie 5,99$. Możecie ją nabyć >> TU <<. Aczkolwiek nie ma zawartej w sobie darmowej przesyłki lotniczej, ale za ta cenę myślę, że jest godna polecenia :)

Moja ocena: 10/10

Zapraszam Was na strone Rosewholesale
oraz na jej Fanpage ;)

Zapraszam Was do udziału w
>> Rozdaniu z Rosewholesale <<

23 komentarze:

  1. Bardzo ładna, w środku ma kieszonki, dobrze wykończona

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana mogłabyś mi napisać na maila jak zamawiałaś jako blogerka, dostałam ten kod od nich ale nie wiem jak to zamwówić, byłabym Ci bardzo wdzięczna za informacje :)
    15.paulina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Firma zaprosiła mnie do współpracy, i korespondencję mailową z nimi nawiązałam :) Dzięki temu mogłam zamówić sobie kilka mnie interesujących pozycji w ramach współpracy blogowej ;)

      Usuń
  3. Jak najbardziej przydałaby mi się taka mała czarna torebka :) Mam brązową, beżową itp a w podstawowym kolorze torebki brak

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna nawet ;)

    Ponieważ jesteś Bloggerem, zapraszam tutaj: http://ratowanieswiata.blogspot.com/2014/04/5497-55oo-poland-is-happy-o-co-chodzi.html - akcja, w którą powinieneś(powinnaś) wziąć udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca mój gust ale nawet ladna każdy ma inny :))

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajna torebeczka :d Kolor taki uniwersalny i w ogóle :d Duzo przedziałków :d Bardzo stylowa, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna , mi kotek - logo akurat bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że dobrze wykończona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzadko noszę takie maleńkie torebki, przeważnie są to duże, pojemne torebki do których mogę zmieścić praktycznie wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna torebka:)Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebeczka idealna na co dzień, ale nie w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Love it :)

    xoxo
    Fash Fab

    Join Our Romwe Giveway. Zapraszamy na rozdanie z Romwe.
    Romwe Giveaway/Romwe Rozdanie

    OdpowiedzUsuń

Printfriendly