emailFB instagram

27 lutego 2015

Sonicare FlexCare Platinium HX9112/02 firmy Philips

Z firmą Philips znam się nie od dziś. W naszej małej rodzince znajdują się artykuły gospodarstwa domowego (np. ekspres do kawy), pomocne w higienie osobistej (maszynka do strzyżenia) oraz artykuły pomocne w wychowaniu niemowląt, takie jak butelki Avent, smoczki, czy też podgrzewacz do butelek. Do tej pory firma nie zawiodła nas i dalej nabywamy produkty tej firmy. Dlatego dziś chciałam Wam zaprezentować kolejny nasz nabytek, który testuję od mniej więcej dwóch tygodni. Jest to szczoteczka elektryczna Sonicare FlexCare Platinium HX9112/02.


Umieszczona w kartonowym opakowaniu, szczelnie zamknięta, dotarła do mnie bez żadnego uszczerbku. W dniu kiedy ją otrzymałam, od razu rozpoczęłam testy. I szczerze mówiąc nie mogłam się jej doczekać, bo to w sumie moja pierwsza szczoteczka elektroniczna. Do tej pory używałam szczoteczki manualnej. 




W zestawie znajdują się: 
- uchwyt: FlexCare Platinium;
- dwie główki szczoteczek: mała i duża InterCare;
- ładowarka;
- dezynfektor UV;
- etui ;


   Szczoteczka oraz jej wszystkie niezbędne akcesoria są w kolorze białym z logo firmy Philips. Stabilnie umiejscowiona szczoteczka w stacji dezynfekującej UV ma swoje miejsce w naszej łazience przy zlewie. 


Natomiast w poręcznym etui umieszczam rękojeść oraz dwie główki szczoteczek InterCare. Wszystkie elementy w etui nie mają prawa luźno być sobie, gdyż na każdy element jest specjalne miejsce oraz zabezpieczenie. 


Szczoteczka posiada trzy tryby czyszczenia jamy ustnej:

- CLEAN (czyszczenie);
- WHITE (wybielanie);
- GUM CARE (czyszczenie dziąseł).

    Dodatkowo u góry można do własnych potrzeb odpowiednio dopasować jedną z trzech intensywności szybkości czyszczenia. 


Specjalnie zaprojektowane włosie nowej główki szczoteczek InterCare sięgają głęboko, a w szczeliny zębowe oraz delikatnie i skutecznie usuwa do sześciu razy więcej osadów nazębnych z trudno dostępnych obszarów jamy ustnej. 



Stacja dezynfekująca UV dokładnie oczyszcza i dezynfekuje główkę szczoteczki po każdym jej zastosowaniu, przy czym usuwa tym samym do 99% szkodliwych nam bakterii. 



Gdy następuje proces dezynfekowania UV, to na zewnętrznej stronie stacji zapala się niebieska pionowa dioda. 


Etui oraz stacja dezynfekująca UV wraz z przenośną ładowarką są naprawdę banalne w użyciu i posiadają swój urok i niepowtarzalny design. 



Cały zestaw zmieści się spokojnie w mojej podróżnej kosmetyczce.


Jestem z niej mega zadowolona, bo czuję że moje ząbki dzięki niej na dzień odzyskują swoją naturalną biel. Uwielbiam jej używać, a moje ząbki ją pokochały od pierwszego użycia :)








Zapraszam Was na stronę Philips
oraz do polubienia firmowego fanpage.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly