emailFB instagram

20 kwietnia 2015

Bielenda, Sexi Mama - seria kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet w ciąży i w okresie wczesnego macierzyństwa

Ucząc się na błędach podczas mojej pierwszej ciąży, wysunęłam kilka wniosków. Zwłaszcza tych, że najlepiej dbać o cerę i ciało od pierwszych dni, kiedy tylko jest zaplanowana nasza kolejna pociecha, odpowiednimi kosmetykami przeznaczonych dla kobiet w ciąży. Wcześniej będąc z Maciusiem w ciąży nie dość, że przytyłam prawie 20 kg, to jeszcze na jednej stronie podbrzusza nabawiłam się niekomfortowych rozstępów, a w czasie późnej wiosny zaczęły pojawiać się na twarzy przebarwienia hormonalne, tzw. ostuda. Z ostudą w sumie walczę od dnia odkąd się pojawiła do dziś. Muszę używać kremów do twarzy, które pomogą mi je zwalczyć, bądź nie pozwolą na jej kolejne pojawienie się w czasie obecnej ciąży. 


Teraz, będąc w trzecim trymestrze ciąży, nie przytyłam nawet 10 kg, ciąża rozwija się prawidłowo, rozstępów na szczęście brak, a ostuda jest do dzisiejszego dnia zahamowana. Jestem z tego bardzo dumna, bo od pierwszych dni używam systematycznie odpowiednich kosmetyków właśnie przeznaczonych dla kobiet w ciąży. Używam m.in. niektórych kosmetyków z serii SEXI MAMA



Wszystkie kosmetyki używam już od niespełna dwóch miesięcy. Są one kontynuacją kosmetyków konkurencyjnych innej firmy, które równie dobrze sobie radziły w poprzednich trymestrach mojej ciąży. 



Jak widać po powyższym opisie kremu, jest on również przeznaczony do mojego typu cery. Posiadam cerę wrażliwą z tendencją do powstawania pękających naczynek. Także tego typu kremy są mi niezbędne nie tylko w czasie okresie ciąży. 


Krem jest umieszczony w plastikowym pudełeczku z nakrętką o pojemności  50 ml. Na samym początku, zanim zaczęłam go używać, był hermetycznie zamknięty sreberkiem. Miałam pewność, że nikt nie używał kremiku wcześniej. 


Lekka konsystencja kremu posiada białą barwę i bardzo przyjemnie pachnie. Mogę od razu napisać, że po oczyszczeniu cery krem bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia niekomfortowego filmu na twarzy. 


Ogólne jego działanie oceniam pozytywnie, gdyż do dziś moja cera jest odpowiednio nawilżona, a przede wszystkim naczynka nie pękają. To jest duży plus przy moim typie cery. Dodatkowo krem również chroni, aby nie pojawiały się ciemniejsze pigmenty mojej "zanikłej" do tej pory ostudy. Teraz jest okres, kiedy właśnie powinna "nabrać koloru", ale dzięki odpowiedniej pielęgnacji na szczęście nie pogarsza się jej sytuacja. Z jego użytkowania jestem zadowolona!


***

Skuteczna Kuracja Przeciw Rozstępom



Krem przeciw rozstępom w moim przypadku zaczęłam stosować w połowie drugiego trymestru, gdyż wcześniej nie zauważyłam, aby moja skóra aż tak bardzo zaczęła się rozciągać w obrębie ud, pośladków czy też brzucha. Do tej pory używałam olejku jojoba oraz oliwki dla dzieci, by poprostu te partie ciała były odpowiednio nawilżone. Gdy nadszedł okres, w którym to skóra najbardziej może rozciągać się i tracić przy tym swoją elastyczność, po czym mają pojawiać się nieszczęsne rozstępy, to zaczęłam używać tego kremu. 


Krem jest umieszczony w poręcznej tubce o pojemności 150 ml. Ma zamknięcie typu "klik".


Krem posiada lekką konsystencję o białej barwie. Ma przyjemny zapach. Równie dobrze, jak również krem przeciw pękającym naczynkom, jest bardzo szybko wchłaniający się, nie pozostawiając przy tym tłustego filmu na skórze. 


Odpukać - do tej pory nie posiadam żadnych rozstępów na ciele. Odpowiednio wcześnie zadbałam o skórę i do tego mam zachowaną odpowiednią i odżywczą dietę, która nie pozwala mi przytyć w nadmiarze. Także wszystkie te czynniki, których skrupulatnie pilnuję nie pozwalają mi na ukazanie się na ciele rozstępów. Krem jest również bardzo dobrym nawilżaczem, a do tego jest bardzo wydajny. Mam go jeszcze połowę tubki i po zakończeniu z miłą chęcią do niego wrócę. 

***

Skuteczna kuracja na opuchnięte nogi


Tą kurację na opuchnięte nogi zaczęłam stosować dopiero dwa tygodnie temu, kiedy wiosna już na dobre zawitała w moje strony. Zaczęło robić się ciepło, czasami dla mnie aż za ciepło i kiedy moje stopy oraz łydki były coraz bardziej narażone na zmęczenie oraz opuchliznę. 



    Kuracja jest umieszczona w poręcznej tubce o pojemności 125 ml. 
Ma zamknięcie typu "klik".


Jej konsystencja jest lekka i posiada mętny kolor, niczym mleko zmieszane z wodą. Zapach ma przypominający mentol. Może nie jest aż to taki ładny zapach, ale za to moje nogi i stopy mają odpowiednią pomoc, aby jak najmniej mi doskwierały zmęczenie i opuchlizna. 


Kuracja jest skuteczna pod względem ukojenia zmęczenia. pod względem opuchlizny - tego jeszcze nie wiem. Do tej pory nie miałam na szczęście spuchniętych nóg. Ale w poprzedniej ciąży ta uciążliwość zaczęła mi się pod koniec 8 miesiąca ciąży, kiedy był przełom kwietnia i maja. Mam nadzieję, że teraz to mnie ominie, aczkolwiek nie jest to wykluczone. W każdym razie tą kurację mam zawsze w torebce na wszelkiego... Mentol w niej zawarty jak dotąd powodował ukojenie zmęczenia i miejmy nadzieje, że jego równie dobre chłodzenie ukoi opuchliznę stóp. Do tej pory mam jej jeszcze wiele, bo jest bardzo wydajna. 


Wszystkie kosmetyki z serii SEXI MAMA używam do dziś, a w trzecim trymestrze ciąży są mi niezbędne, by czuć się w miarę komfortowo. Wiadomo, że każdy organizm jest inny i inaczej przechodzi się ciążę. Odpukać, ta jest w porządku i mam nadzieję, że i poród będzie szybki.

Tak czy inaczej polecam ta serię kosmetyczną każdej przyszłej mamie i już z pewnym stażem. Bo wiem z własnego doświadczenia, że bynajmniej po części nie zawiedziecie się na tych kosmetykach :)


Serdecznie Was zapraszam na stronkę Bielenda
oraz do polubienia firmowego FanPage :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly