emailFB instagram

19 lipca 2015

Zestaw do pielęgnacji dłoni i paznokci Formuła 2 firmy Nailtiques


Pozostawiam Was jeszcze w temacie pielęgnacji dłoni. Dziś chciałabym  zaprezentować zestaw do pielęgnacji dłoni i paznokci Formuła 2, który już dawno przykuł moją uwagę. W związku z tym potanowiłam go i ja wypróbować...


W zestaw startowy wchodzi osiem produktów:

  • Odżywka do paznokci Nailtiques Formuła 2  4 ml
  •  Nawilżający krem do paznokci 7g 
  • Żel do skórek 7g   
  • Krem do stóp z avocado 7g
  • Odżywka do dłoni 28g
  • Oliwka do skórek 4 ml
  • Bezacetonowy zmywacz do paznokci 30 ml 
  • Zmywacz z acetonem 30 ml.


Każdy z produktów używałam skrupulatnie, aby zadbać o moje dłonie i paznokcie. 
Choć są to niewielkie rozmiary, to i tak starczyły mi na ponad miesiąc stosowania. 






Dzięki tej odżywce moja paznocie stały się trwalsze, mniej łamliwe i zadzierające się. 
No i przede wszystkim pozbyłam się niekomfortowych dwóch podłużnych bruzd dzięki niej :)

***






Używana w sumie na przemian z odżywką do paznokci Formuła 2 dała w rezultacie twarde i silne paznokcie wzblgacone o pewne witaminki. 






Owe kremy i żel stosowałam szczerze mówiąc raz na tydzień, gdyż dbam o to, aby moja skóra miała odpowiedni stan nawilżenia. Kremy i żel dośc szybko się wchłaniają i nie pozostawiają niekomfortowego filmu. Kremik do stópek rzeczywiście przyjemnie pachnie avocado! :)




Bardzo przyjemnie pchnaca odżywka do dłoni. Konsystencja w postaci lekkiego kremu w kolorze eqri.
Szybko wchłania się pozostawiąjąc dłonie delikatne i przyjemnie pachnące. 

Bezacetonowy zmywacz do paznokci


Od dłuższego czasu do paznokci używam jedynia bezacetynowycvh zmywaczy do paznokci. 
Dla moich paznokci myślę, że jest OK. Dobrze zmywa odżywki jak i lakiery. Ten dodatkowo w swoim składzie zawiera aloes, co daje dodatkowo moim paznokciom na jakiś czas krótkotrwałe nawilżenie. 

Zmywacz z acetonem



Za zmywaczami z acetonem nie przepadam, więc go oddałam mojej sąsiadce. Jak zapytałam się jej któregoś dnia jak się sprawadza. twierdziła, że dla niej zmywacz to zmywacz i nie przykłada do tego większej uwagi. Jednak powiedziała, że przyjemniej pachnie, jak ten mój - bez acetonu. 


Stacjonarnie niestety nigdzie jeszcze nie spotkałam się z tymi prodktami pielęgnacyjnymi,, a na stronie możecie go zakupić za 89 zł. Cena jest adekwatna do jakości produktów. A po ponad miesięcznym stosowaniu w miarę regularnie tego zestawu moje dłonie i paznokcie wyglądają tak...








Moim zdaniem wyglądają całkiem przyzwoicie i do dnia dzisiejszego rosną zdrowo. 
W końcu dłonie są naszą wizytówką B-)

A Wy co o tym myślicie ?? :)




Zapraszam Was na stronkę Nailtiques
oraz do polubienia ich fanpage






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Printfriendly